Subject: Fwd: Ahli rahvasprint 2024
From: Kalle Kruusma <[email-masked]>
To: [email-masked], [email-masked]
Date: Mon, 29 Jan 2024 17:22:55 +0200

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Riina Tamm <[email-masked]>
Date: N, 25. jaanuar 2024 kell 10:23
Subject: RE: Ahli rahvasprint 2024
To: Kalle Kruusma <[email-masked]>

Tere!

Ahli ürituse ajal 27.04 sõidab suletud piirkonnas 3 bussi liinil nr.10 kell
09.35, 13.25 ja 17.50. Esimese ja viimase bussi ajal on tee avatud ning
probleemi ei ole. Kell 13.25 buss ei sõida Ahli peatusesse vaid pöörab
Palli peatusest tagasi (see on Ahli tee 16115 ja Ahli-Topu tee 16116
ristmiku juures).

Martna sulgemine ei sega bussiliiklust kui teede 16160 ja 16159 ristmik
Martnas on bussiliiklusele avatud.

Audru sprindi osas peate ühendust võtma Pärnumaa Ühistranspordikeskusega.

Uugla ja Saanika sulgemiste osas soovime saada ümbersõidu skeeme, kuna neid
teid kasutab ühistransport. Juhul, kui ümbersõit on pikem kui bussiliin,
siis oleks vaja teada, kes maksab ühistranspordi ümbersuunamise kulud.

Kas Teil on olemas Transpordiameti luba teede sulgemiseks, nemad tahavad ka
kindlasti näha, kuidas ümbersõit on organiseeritud.

Tervitused,

Riina Tamm

Liiniplaneerija

MTÜ Põhja-Eesti Ühistranspordikeskus

Tel.: +372 640 6791

E-mail: [email-masked]

www.ytkpohja.ee

*From:* Kalle Kruusma <[email-masked]>
*Sent:* Wednesday, January 24, 2024 5:55 PM
*To:* Riina Tamm <[email-masked]>
*Subject:* Re: Ahli rahvasprint 2024

Tere.

Haapsalu linnavalitsuselt saan loa aga ennem ajan muid dokumente, et need
oleks kõik ennem korras, muidu suusõnaline nõusolek on juba olemas.

27 aprill on Ahli sprint ja lisan liikluse sulgemise skeem. Ahli paneme
kinni 10.00 kuni umbes 16.00. 18 mai on Lääne-Eesti rahvaralli ja sulgeme
nagu eelmine aasta aga võimalusel võtaksime kasutusele ka Saanika nimelise
lõigu, mille skeemi lisan ka ( see on suurem fail). Saanika (väiksem fail)
Haapsalu-Laiküla mnt poolne ots on 7.30-18.30 orienteeruvalt ja võib olla
sama pikalt ka Saanika pikem variant. Operatiiv sõidukitele vajadusel
tagame läbipääsu aga muidu on liikluseks suletud ja kõiki teelõikudele
jäävaid elanikke teavitame kuni 1 kuu ette ning 2 nädalat ennem võistlust
oleme ka alati sildid pannud infoga.Kui veel küsimusi siis igati valmis
vastama. Kuidas Audru sprindi 13 apriil, bussiliiklusega on, ei peaks
sellel ajal liiklema bussid seal.

Kontakt Riina Tamm (<[email-masked]>) kirjutas kuupäeval K, 24.
jaanuar 2024 kell 09:11:

Tere!

Palun täpsustage, kas Teil on plaanis 2 üritust? Üks üritus 27. aprillil ja
teine 18. mail?

Kas panete need teelõigud terves ulatuses kinni kogu päevaks? Kui ei, siis
mis kellast, mis kellani on tee kinni? Või pääseb ühistransport läbi.

Kas Teil on Haapsalu Linnavalitsuselt ürituse korraldamise luba olemas?

Tervitused,

Riina Tamm

Liiniplaneerija

MTÜ Põhja-Eesti Ühistranspordikeskus

Tel.: +372 640 6791

E-mail: [email-masked]

www.ytkpohja.ee

*From:* Kalle Kruusma <[email-masked]>
*Sent:* Tuesday, January 23, 2024 7:08 PM
*To:* Riina Tamm <[email-masked]>
*Subject:* Re: Ahli rahvasprint 2024

Tere.

Kuidas on vahepeal nende teelõikude bussiliikluse asjad liikund, kuigi aega
veel on aga tahaks juba kõik asjad varakult korda saada.

Teid tänades Kalle Kruusma

Kontakt Kalle Kruusma (<[email-masked]>) kirjutas kuupäeval
T, 2. jaanuar 2024 kell 15:14:

Tere.

Lisan Teile veel meie planeeritavate võistluste kaardid ja kuupäeva milleks
on 18 mai.

viimane võimalik variant algaks Herjava-Võnnu tee 16108  5 kilomeetrilt ja
kulgeks mööda Ridala-Nigula tee 16103 , seega oleks 16103 suletud
kilomeetritel 2-7,8 .

Tänades Kalle Kruusma

Kontakt Riina Tamm (<[email-masked]>) kirjutas kuupäeval T, 2.
jaanuar 2024 kell 14:13:

Tere!

Tänan, et meid nii varakult teavitasite. Bussipeatused tõstab ringi
omavalitsus – Haapsalu linn. Meie muudame bussimarsruudid vastavalt
kooskõlastatud ürituse korraldamise loale.

Tervitused,

Riina Tamm

Liiniplaneerija

MTÜ Põhja-Eesti Ühistranspordikeskus

Tel.: +372 640 6791

E-mail: [email-masked]

www.ytkpohja.ee

*From:* Kalle Kruusma <[email-masked]>
*Sent:* Tuesday, January 2, 2024 1:13 PM
*To:* Riina Tamm <[email-masked]>
*Subject:* Ahli rahvasprint 2024

Tere.

Plaanis 27 aprill korraldada Läänemaal Haapsalus Ahli teel 16116
rahvasprindi etapp ja sellega seoses sooviksime tuua bussipeatuse Pihlaka
Pälli teeristi.

Teid tänades

Igaühe Racing Team

esimees

 Kalle Kruusma

Tel:5292642 <5292642>

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Viirusevabawww.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>